BLOGGER TEMPLATES AND MySpace 2.0 Layouts »

One click you will follow me :]

Like lah kalau ok

Facebook.

Dayang-dayang Permaisuri sekalian

Sunday, May 22, 2011

Hehe ^^

Okay salam satu Malaysia semua, berdirinya saya disini ingin menyatakan yang saya rindu akan suara suami saya *saya nawok* . Okay seterusnya saya tidak kahwin lagi, anda semua jangan jadi bodoh sangat sebab suami saya mat bangla selenge yang kerja dekat stesen minyak depan tu dah ceraikan saya, almaklumlah mamat tu mempunyai penyakit yang tak dapat dielakkan iaitu sawan babi sebab hari-hari g ladang babi . Okay itu tidak dapat dinafikan lagi kerana ianya sudah terbukti dan mamat itu sebenarnya bukan suami saya yang sah dan tidak pernah mengahwini saya kerana itu semua berlaku didalam mimpi saya. Cehh , mangat cite . lepas tu kalau rasa ianya akan betul-betul terjadi doakan ye mamat tu cepat-cepat mati sebab saya ade suami saye yang sah dan mukalifah . *dahu bnda*

Okay saya rindu suara suami saya dulu , manja dan sekarang dah berubah . Lain sangat , lain gila . Saya lama tak contact dia sampai saya sendiri terkejut dengan perubahannya itu . Omaigold lupa aku memang takde suami betul sumpah—‘

K harining aku gile kot sebab miss my besffffff lama tak contact semalam texting then ingat nak call tapi rasanya dia busy dengan kerja die *karam singh walia* nak buat laporan then cari ah pantun hape kbnde –-‘