BLOGGER TEMPLATES AND MySpace 2.0 Layouts »

One click you will follow me :]

Like lah kalau ok

Facebook.

Dayang-dayang Permaisuri sekalian

Tuesday, May 10, 2011

Exam . Dokleh online --'

Okay , post kali nie taknak kiss . *Sorry*arghh, mcm ah korg nak sangat kisses aku nie kan* . Gaban punya tahap ah . Rasa nak nangis bila dengar 'wee , off awal sikit laptop . api naik melambung' Sorry ah meluat gila dengar rasa nak terkentuttutut . Arghh , plus plus ayat nie 'exam nak dekat dah . online macam takde future' . Gahh , nampak macam kurang hajar kan . Tapi sorry sorry sorry (bahasa menunjukkan adat) 
Huhh , buku sentuh sikit-sikit . Baca langsung tak . Jadual ikut tak ikut . Homework jeling -.- Arghh , benda-benda yang penting tu lah aku takleh nak fokuskan padahal bukannya parah sampai menghasilkan sesuatu yang aneh dan buruk . Kan kan kan ?
"Para-para warga SMK Sultan Ismail II sekalian, saya kanak-kanak golongan terpendek di sekolah itu ingin sekali mendoakan anda semua melakukan yang terbaik sewaktu peperiksaan pertengahan tahun ini dimana ianya menentukan kelas-kelas kita pada tahun hadapan iaitu 2012"

Cewahhhhh , lenggang nampak . Doa macam ada exam besar kan , tapi exam lah jugak kan . Masa menentukan keputusan dan masa memperbetulkan keputusan kita yang agak buruk pada peperiksaan yang lepas macam ah teruk sangat result aku .

Tapi memang gaban ah perasaan nak betulkan result yang dekat list cikgu tampal kat board depan tu . Nak je aku liquid-liquidkan nama aku dengan nama orang lain . Kira boleh tahan ah mak aku meleter masa tu , nak nagis hamba mendengarnya . Wakakakaka :DDD

Ehh , sempat lagi aku gelak padahl ada beberapa hari lagi aku & ciptaan tuhan yang bergelar PELAJAR  yang tak lama lagi nak hadapi exam . Macam exam UPSR , PMR , SPM and what . Exam punya lah panjang melebar macam ginie nie haa ||||||||||||||| hari wokkk . Mana tak gagah wee lama memanjang .

T_______T

Takpe , aku try nak sabar relax and whatever supaya aku semua boleh exam dengan tenang . Last minute aku nak pegang buku-buku pinjaman sekolah , aku nak belek satu-satu kasik masuk biar penuha dan tak keluar-keluar ilmu tu .

"Pergi sekolah nak belajar kan ? Bukan nak menggatal"

Thats the words I cant forget away . <-- Menyampah aku speaking macam maknyahh -.- Broken pulak tuh . Okay lah , last ah aku nak bagi kiss buat sehari dua nie sebab aku SPM CANDIDATES kan ? Harhar *tipu banget*  Exam untuk middle year aje lah . I baru form2 , you ?

Garharharhar , aku gila-gila . Nak kasi betulkan otak minda yang tak berapa nak cerdas dan tubuh badan yang tak berapa nak sihat nie aku pergi beli cotton candy kat kedai sebelah sekolah def aku *Kedai Pokmangg* yang ajar aku cakap sengal tullah .

Mana taknye , dia tanye aku nak beli apa dalam sengal language . Aku dengan beradab sopan dan tertibnya aku pun membalas pertanyaan pokmang itu dengan bahasa yang sengal jugak . Bharharhar , jealous ? Buat jugak walawee :)

Wee , takleh senyum :|

Offline :*